1.პროექტის სახელი: იტალია თუ საფრანგეთი?
2.პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები დაეუფლონ მონაცემების შეგროვებას,მის დამუშავებას,საკუთარი ხარჯების განაწილებას.
3.პროექტის სრული აღწერა: პროექტით გათვალისწინებული სამუშაო ავითარებს მოსწავლის უნარებს რამდენიმე მიმართულებით:
ა). ჯგუფებს ევალებათ შეისწავლონ შემოთავაზებული ვარიანტები,წარმოადგინონ საკუთარი ვარიანტი,დაასაბუთონ არჩევანი.
ბ). ხარჯების შედარება და სათანადო დასკვნების გამოტანა. ანალიზი.
გ). ინტერნეტის გამოყენებით ინფორმაციის მოძიება არჩეული ქვეყნის(იტალია,საფრანგეთი) შესახებ.
4. პროექტის მიზნები: ცნობარების გამოყენების ჩვევების დაუფლება.
მათემატიკის გამოყენებით ოპტიმალური (ღირებულებისა და სხვა გარემოებების გათვალისწინებით) ვარიანტის შერჩევა.
5.მონაწილეთა ასაკი: 12–13 წელი.
6.ვადები/ხანგრძლივობა: 21 დღე.
7.მოსალოდნელი შედეგები /პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები დაეუფლებიან კვლევის უნარ–ჩვევებს, ისწავლიან ურთიერთანამშრომლობას, მიღებული ცოდნის პრაქტიკულ გამოყენებას.ინფორმაციის დამუშავებას ისტ–ის გამოყენებით, საკუთარი ბიუჯეტის დაგეგმვას და მის სწორად წარმართვას.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ა)გეოგრაფიული რუკები,ბ) თაბახის ფურცლები.გ)კომპიუტერი,დ) სახელმძღვანელო..
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):1.მასალის მოძიება. 2.დავალებების განაწილება ჯგუფებში.3.შესაბამისი მონაცემების შეგროვება.4. პროექტის მიმდინარეობისას სურათების გადაღება.5.პრესენტაციის დროს მიმდინარეობს დისკუსია,მსჯელობა არჩევანის დასაბუთების შესახებ.
10.საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ისტორია,გეოგრაფია და საბუნებისმეტყველო –კვლევის თანამედროვე მეთოდის გამოყენება,დამოუკიდებელი აზროვნების უნარის გაღრმავება,შესწავლილი თეორიული საკითხების პრაქტიკული გამოყენება.მონაცემების დამოუკიდებლად შეგროვება,ანალიზი და სათანადო დასკვნების გამოტანა,თავიანთი მონაცემებისა და დასკვნების საზოგადოებისათვის წარდგენა პრეზენტაციის სხვადასხვა საშუალებების გამოყენებით, კრიტიკული აზროვნების უნარის განვითარება.
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი): ქეთევან ჩაგელიშვილი.
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:qeti.chagelishvili@gmail.com.
13.პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:qetichagelishvili.blogspot.com.
5
2.პროექტის მოკლე აღწერა: მოსწავლეები დაეუფლონ მონაცემების შეგროვებას,მის დამუშავებას,საკუთარი ხარჯების განაწილებას.
3.პროექტის სრული აღწერა: პროექტით გათვალისწინებული სამუშაო ავითარებს მოსწავლის უნარებს რამდენიმე მიმართულებით:
ა). ჯგუფებს ევალებათ შეისწავლონ შემოთავაზებული ვარიანტები,წარმოადგინონ საკუთარი ვარიანტი,დაასაბუთონ არჩევანი.
ბ). ხარჯების შედარება და სათანადო დასკვნების გამოტანა. ანალიზი.
გ). ინტერნეტის გამოყენებით ინფორმაციის მოძიება არჩეული ქვეყნის(იტალია,საფრანგეთი) შესახებ.
4. პროექტის მიზნები: ცნობარების გამოყენების ჩვევების დაუფლება.
მათემატიკის გამოყენებით ოპტიმალური (ღირებულებისა და სხვა გარემოებების გათვალისწინებით) ვარიანტის შერჩევა.
5.მონაწილეთა ასაკი: 12–13 წელი.
6.ვადები/ხანგრძლივობა: 21 დღე.
7.მოსალოდნელი შედეგები /პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეები დაეუფლებიან კვლევის უნარ–ჩვევებს, ისწავლიან ურთიერთანამშრომლობას, მიღებული ცოდნის პრაქტიკულ გამოყენებას.ინფორმაციის დამუშავებას ისტ–ის გამოყენებით, საკუთარი ბიუჯეტის დაგეგმვას და მის სწორად წარმართვას.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ა)გეოგრაფიული რუკები,ბ) თაბახის ფურცლები.გ)კომპიუტერი,დ) სახელმძღვანელო..
9.პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):1.მასალის მოძიება. 2.დავალებების განაწილება ჯგუფებში.3.შესაბამისი მონაცემების შეგროვება.4. პროექტის მიმდინარეობისას სურათების გადაღება.5.პრესენტაციის დროს მიმდინარეობს დისკუსია,მსჯელობა არჩევანის დასაბუთების შესახებ.
10.საგნებთან /საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:ისტორია,გეოგრაფია და საბუნებისმეტყველო –კვლევის თანამედროვე მეთოდის გამოყენება,დამოუკიდებელი აზროვნების უნარის გაღრმავება,შესწავლილი თეორიული საკითხების პრაქტიკული გამოყენება.მონაცემების დამოუკიდებლად შეგროვება,ანალიზი და სათანადო დასკვნების გამოტანა,თავიანთი მონაცემებისა და დასკვნების საზოგადოებისათვის წარდგენა პრეზენტაციის სხვადასხვა საშუალებების გამოყენებით, კრიტიკული აზროვნების უნარის განვითარება.
11.პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი): ქეთევან ჩაგელიშვილი.
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:qeti.chagelishvili@gmail.com.
13.პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:qetichagelishvili.blogspot.com.
5
Комментариев нет:
Отправить комментарий